Årsbästa
Det är väl lika bra att få det här avklarat också. Årets tio bästa plattor:
Dismember - Dismember
Testament - Formation of damnation
Radiohead - In rainbows
Mogwai - The hawk is howling
TSOOL - Communion
Motorpsycho - Little lucid moments
AC/DC - Black Ice
Guns n' roses - Chinese Democracy (kanske inte bäst men definitivt en av ÅRETS plattor)
Mudhoney: The lucky ones
Those dancing days - In our space hero suits
Återkommer med året i övrigt
1 Comments:
Guns-plattan överträffar alla mina förväntningar - en av de skivor som snurrat mest i spelaren de senaste veckorna.
Soundtrack-plattan har jag inte kommit in i. Kanske är det nåt med omslaget som gör det lite motbjudande att öppna fodralet?
10:24 PM
Post a Comment
<< Home