Monday, November 24, 2008

Söndag - TV-dag

Söndagen är min stora TV-dag. Det är då jag tar igen allt jag missat under veckan på grund av mina sjuka arbetstider. Höjdpunkter och en fadäs den gångna soffvistelsen:

11.20 Ett fall för Frost. 2 timmar engelskt gemyt, mord, gammalt groll, dålig mat och (säkert) mumsig öl. Frost slår både Barnaby och Lynley!

15.30 missar jag början på Dansbandskampsreprisen och därmed Face -84, det enda av dansbanden som jag sett live, flera gånger dessutom, på Glommens dansbana (mellan fberg och vberg)

16.10 Repris av Desperate Housewives. manusförfattarna slår knut på sig för att hitta på nya intriger, och det funkar. Toleransen mot otroligheter är rätt avtrubbad numera...

21.15 Jekyll - skulle t o m kunna skrämma Jack Nicholson...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ja skrämmer man mr skräck(Nicholson) är man bra :-)

2:07 PM

 
Blogger Knegarn said...

Har du sett det oxå?

2:46 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Nope,inte sett men eftersom ja anser Mr Nicholson vara en riktigt bra gestaltare av vidriga karaktärer får man ju en fingervisning om vad du sett om det skrämmer honom...

12:29 PM

 

Post a Comment

<< Home