Saturday, June 14, 2008

Knegarn är inte på Hultsfred

När man inte är på Hultsfredsfestivalen får man se en massa galningar på cykel susa igenom Jönköping. Känns riktigt exotiskt. jag upptäckte det för första gången 1999 för då var jag inte heller i Hultsfred utan jag skulle hjälpa Londos och Karin att flytta. Cykelgalningar överallt.

Jag hade aldrig pallat med Hultsfred i år. Matförgiftningen på Sweden rock tog nästan hela arbetsveckan i anpråk. Det var nästan skönt att komma tillbaka till jobbet igår och man var lika trött på fredakvällen som en vanlig arbetsvecka. pizza och en dvd me frun sen sov man gott vid halvtolv. OCH VAKNADE 6.45. UTVILAD??? Strålande solsken ute, varför inte gå upp å läsa JP? Ja varför inte. Skriva Knegarnlåtar? Ja varför inte. Skriva blogg? Ja varför inte...

P.S om ni ändå vill ha lite hultsfredsblogg rekomenderar jag den två år gamla här D.S

1 Comments:

Blogger Mikael Sjöqvist said...

Tjena Fusserman, Seaquest här. Läget?
Tesla o Poison ja, det är sann nostalgi. Tror jag har en Tesla-cd liggande nånstans i hyllan hemma i Sverige.
Hade du möjlighet att skicka några Burning-låtar hade jag blivit grymt glad. sjokan@nor92.com är adressen min.
Ha det!

10:04 AM

 

Post a Comment

<< Home