Sunday, February 26, 2006

Nu blir det bättre...

...sjunger Mikael Wiehe på sin nya platta. Och det blir det. Igår hamnade jag i en djup svacka efter 1 timme på krogen. Jag började fundera på om jag verkligen ska hålla på med musik - men vad fanken skulle jag göra istället??? Idag repade jag inför nyss nämnda plattinspelning och det lät - riktigt bra! Särskilt med tanke på att jag har varit förkyld sen krocken. Så nu jävvlar. I morrn börjar skolan efter långpraktiken, då ska jag prova mariebos nya pizzeria. Och på onsdag inträder vårmånaden mars och jag tror vi ska ha klassfest oxå. Så nu blir det bättre, som Wiehe säger.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pizzerian har inte öppnat än. Vad jag vet i alla fall.

5:49 PM

 
Blogger Knegarn said...

nä jag märkte det. imorrn så.
men nu har jag ätit pizza i stan så det kvittar.

6:27 PM

 

Post a Comment

<< Home