Friday, January 11, 2008

Förkylt

Man kan inte stoppa förkylningar, bara skjuta upp dem. Redan i söndags vad d nåt med halsen - det kan ju ha berott på giget dan innan men ändå... Jag var inte riktigt kry. Varje dag har febern vart på lut och jag har tagit några Treo. Igår slog snormaskinen till ordentligt och inatt har jag knappt sovit alls för allt förkyleri. Svullen snorig och svettig såg jag mig tvungen å va hemma idag.
När man är sjuk kan man läsa bok. Just nu läser jag "The heroin diaries" av Nikki Sixx. Ingen hälsosam kille direkt. Det är ett under att Crües platta "Girls girls girls" blev till överhuvud taget, så mycket "substanser" som var i omlopp.
Men alla kan ändra sig. Herr Sixx har som alla musiker värda namnet en myspacesida och häromdagen skickade han ut en bulletin: den gamle knarkaren har t o m slutat röka!!!! Vart är världen på väg ;)

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hallå Knegarn! Allt bra eller? Är uppe i norr är det kanon! Inga nya låtar på G? Fick lite hemlängtan till Jönköping när jag var på jobbet så då slängde jag på "Knegarn" på mobilen och poppade hehe... Jag har satt lösen på min blogg..du kan ju slänga iväg ett mail om du vill kunna komma in och läsa! Hare gott! // Jernhagen

9:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Det är väl ett mysterium hur Mötley överhuvudtaget fick fram skivor men bra är dom iaf..

Hoppas du har kryat på dig från snoreriet...

Ny adress nu...
Unnarydaren

2:10 PM

 
Anonymous Anonymous said...

hm glömde ju fan skriva den med dårå

www.metrobloggen.se/unnarydaren

2:12 PM

 

Post a Comment

<< Home