Friday, January 04, 2008

Julen ut, nyårslöfte in


Häromdagen åkte den här fantastiska kreationen UT ur vårt hushåll, så nu e julen slut på nåt vis. (skivorna finns dock kvar :)
Nytt år å nya utmaningar, eller hur är det man säger? Egentligen tror jag inte på nyårslöften men jag har halft om halft tänkt motionera liiiite mer och äta liiiite hälsosammare. Och idag hände det. jag besökte badhuset!
Bara lukten av klor tar en snabbt tillbaks till grundskolan.
för även sporthallen har en central funktion
när det gäller simma basta och motion
det är av dessa två som sportrörelsen byggs opp
ja det är IP och sporthall som är folkets hopp
Tja, jag började simma lite håglöst och redan efter nån minut tänkte jag - det här kommer aldrig och gå. All motion - utom den på tv-shop - är ju så urbota långtråkig. men vips hade jag simmat 45 minuter! Jag är oerhört stolt över mig själv och hoppas snart kunna återkomma. To be continued...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home