Friday, August 10, 2007

Too much blog business

Det finns för många blogmöjligheter å för lite inlägg.

förutom denna blog så kan jag blogga på myspace. de e egentligen bättre, för man kollar ju myspace en del. typ jämt. Carl-Johan är den just nu mest framstående myspacebloggaren, han har tagit över efter pellegnillot. Nu har jag (som den siste i världen) börjat använda messenger och där kan man oxå blogga. å lägga upp bilder - som på myspace.

Det jag vill ha sagt är att den fristående bloggen är rätt onödig om man inte har så mycket bilder (och bilderna ändå e kassa :). Jag avundas gnillot och c-j som har kunnat börja från schratch (heter det så) på sina spacear. Det man skulle kunna göra är att ha knegarns musik- och kulturblogg här och avhandla Knegarnsaker här. Glöm inte att lyssna på Samma Dröm förresten!

Myspace har även en schysst subscribefunktion, så varje gång Carl-Johan skriver nåt så får jag ett meddelande om det. suveränt. Länge leve bloggen-i-nätverket!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home