Tuesday, December 26, 2006

När juldagskvällen glimmar

Juldagsfesten varje år är alltid nåt speciellt. Ett fylleslag med en massa musikkompisar från då och nu. Den här gången blev det lättare att komma ihåg för jag bestämde mej för att vara hyfsat nykter. Det gick såklart åt ett gäng Knegarnplattor. Första delen av kvällen var det liveband, bl a Ed och Dengsi. Den sistnämnde hade lite problem med att stämma gitarren men annars lät det gött. Sedan var det mest disco. På bilden ser man lite av discot. Vid 2 gick jag hem. Hände det nåt kul efter 2, ni som var kvar?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det slutade vid 2. Så det där med att de fått tillstånd till 3 var bara dikt och förbannad lögn. Vi gick hem till Mariebo och fick ont i fötterna. Din frus utmaning har föresten gått via mig till dig nu, så jag tycker du ska kika in hos mig och känna dig utmanad!

11:25 PM

 

Post a Comment

<< Home