Sunday, December 10, 2006

Oss bloggare emellan

Igår var det rockgaragefest hos Anja och Andy. Det var också bloggdiskussion. Jag, Mia och frun snackade om vad man ska ha sin blogg till och vem som ska läsa den. Trots att jag är så lat i mitt bloggande ska jag efter årsskiftet ha två bloggar, en knegarnblogg och en musikblogg. Det blir för splittrat att avhandla Knegarnsaker och andra musiksaker i samma blogg. Sen skriver jag ju här ibland också. Hur ska tiden räcka till?

Nästa ämne: Igår spelade jag även in en ny knegarnplatta. 12 låtar blev det. På en låt körhjälp, precis som förra gången. Plattan kommer eventuellt att mixas den 18 dec. Årets julklapp?

Tillbaka till rockgaraget: Pistolese gjorde en tuff spelning full av energi och attityd. Sura och pigga gubbar helt enkelt. Se dem igen på Kulturhuset den 15 dec ni som kan, jag ska på en annan konsert. Jag ska nästan alltid på en annan konsert.

Nästa band var Sonic order of happiness som jag missade på Födelsedagsfestivalen för jag skulle på en annan spelning. Den sjungande trädgårdsmästaren och hans band gjorde en mycket trevlig spelning med sin stilmix av isolation years och dinosaur jr. sen blev jag för full och började spela luftgitarr till iron maiden. Vi stoppar där.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det måste ha varit i samma veva som Lillen började asgarva och sen flämtade till mig, mellan skrattparoxysmerna: "Jag trodde aldrig att jag skulle få se dig dansa till number of the beast." Nä, det trodde inte jag heller. Men var sak har ju sin tid, som det heter.

2:58 PM

 
Anonymous Anonymous said...

det kommer jag inte ihåg, hahaha

8:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hihihihihi......

ahmen...ahmen...höhöHÖ...
/REEVVA

4:15 PM

 

Post a Comment

<< Home