Monday, May 11, 2009

KNEGARN KÄMPAR PÅ

Arbetet med plattan går sakta men man får inte ge sig. I ett svagt ögonblick fick jag för mig att jag behövde en producent men vad ska den ha i betalt när inspelningsbudgeten är 0 kr? Det som får kosta är antingen mastering (man fixar till finputsningen av ljudet) eller omslag, antagligen omslag. Men gör man omslag måste man ju bränna skivor också, och det är ju skitjobbigt. Räcker det inte med att kämpa med att hitta lediga stunder att spela in på??? Förresten är låten jag jobbar med nu beatbaserad, lite techno-raveaktig??? Vad månde det bliva…

2 Comments:

Anonymous tess said...

oj.. techno- rave aktig.. det trodde jag inte om dig knegarn!

måste spana in myspace o dig någon dag.. har fanken inte blivit av än.. men nu har jag ju tiden ! :)

/Tess

10:52 AM

 
Blogger Knegarn said...

Jag har inte lagt upp de nya låtarna än, men där e lite annat

10:57 AM

 

Post a Comment

<< Home