Wednesday, May 27, 2009

Blev mest avskräckt när Mia Friedner för några veckor sedan genomförde sin detox, som bl a innebar att man inte dricker kaffe,. Men i måndags tänkte jag: vafan, jag jobbar kväll, jag behöver egentligen inte nåt kaffe denna veckan. Det är mest en rutin.

Så jag slutade helt enkelt dra i gång en kanna direkt på morrnen, inget kaffe på maten, och jag tog heller inget gratiskaffe (fast det tog emot) på jobbet.

Detta är nu tredje dagen och inte fan känner jag mig mer hälsosam, har istället en lätt huvudvärk hela tiden. Vad är vitsen med att INTE dricka kaffe egentligen? Jag börjar nog snart igen.

1 Comments:

Blogger Elias said...

Huvudvärken kanske beror på en lite lättare abstinens? :-) Annars så förstår jag inte heller vitsen med att sluta dricka kaffe. En underbart god dryck att börja dagen med, som dessutom gör en piggare. Vad mer kan man begära?

3:28 PM

 

Post a Comment

<< Home