Wednesday, October 08, 2008

Rör inte mina comunitys

Nu har i princip alla nätverk jag hänger på gjorts om till oigenkännlighet och jag kan helt enkelt integöra nåt vettigt med dem längre. Detta gäller:

Myspace
Facebook
msn/å vad det nu heter
i viss mån Tradera

last.fm har jag aldrig kunnat hantera, fast eric ständigt påpekar dess förträfflighet.

Man måste ha så många platser för att folk hänger på olika platser, en del har myspace men inte facebook och tvärtom. Knegarntrummisen har inte ens internet.

Jag lyckas numera inte ändra låtordning på det jag lagt ut på myspace, det är dessutom omständigare att ladda ner och filerna måste vara mindre. Fick dock dit några bilder, och t o m så hamnade de i ett eget album!

Jag hittade alldeles nyss (!) hur man ser vilka som e online på nya sämre facebook, det var inga problem innan, och hur fasen lägger man upp bilder där????? allt man kan göra e skicka de där tramsgrejerna till höger och vänster, jag vill bara se va folk pysslar med nufförtiden.

Spelningarna i lördags gick iallafall bra å särskilt knegarngiget har gett många positiva kommentarer. på fredag smäller det igen, på ztyle, då är det dock Wantedcovers som lirar.

Innan det skall jag sent omsider gå på Lundell iallafall. Det är en lång historia...



msn har jag kommit igång lite med, innan hade jag bara 2 msn-kompisar men nu har jag kommit på hur man bjuder in fler

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Då ses vi på konserthuset på fredag!

Rad fem... :)

I mitten... :)

(Måste ju skryta lite när man för en gångs skull ringde och bokade i god tid...)

3:01 PM

 
Blogger Knegarn said...

jag ringde igår och fick återbudsbiljetter: rad fjorton e helt okej

8:49 PM

 

Post a Comment

<< Home