Wednesday, August 20, 2008

seeeeeeeeeeeeega kvällsvecka

Jag måste ha tappat stinget fullständigt under sommarn för jag blir så makalöst trött på kvällsveckan. Sånt borde vara reserverat till morgonveckan. kanske för att man sitter här ve datorn hela förmiddan å hoppar mellan myspace och facebook. vädret ska vi inte tala om. när gatlyktan lyser mitt på dan så behöver inget mer sägas. istället minns jag badsäsongen 08:

6-7 juni: Monsunen, Norje havsbad, Blekinge
4-5 juli: Vättern, Vätterstranden
24-25 juli: Vättern, Vätterstranden
27-28 juli: Vättern, Vätterstranden
30 juli: Svarta havet, Sunny Beach, Bulgarien
4 augusti: Svarta havet, Sunny Beach, Bulgarien
16 augusti: Ören, Örserum

Det får duga. jag saknar förvisso Västkusten, Tahesjön och Fängen. De två sistnämnda har fortfarande en chans, men den krymper för varje dag...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home