Wednesday, July 11, 2007

Knegarn har semester


Nyander har redan bestämt att nästa Knegarnplatta ska heta ”Knegarn har semester”. Frågan är bara när/om det kommer nån ny Knegarnplatta. Låtar finns det i överflöd, men vem ska köpa den? Man kan som bekant inte sälja plattor längre...

Men det är i alla fall så att Knegarn har semester just nu. Min vana trogen så har jag delat upp ledigheten, denna veckan är en uppvärmning, eller nedtrappning kanske, sen jobbar jag 1 vecka och har därefter 2 veckor till ledigt. Nu blir det inte så mycket slappande, mycket pga av giget på fiskekrogen på sönda, it’s only rock n’ roll - but i like it.

Det göttigaste me å ha semester är inte att slippa jobba utan att slippa göra de mördande tråkiga matlådorna som e nästan ännu tråkigare att äta än att tillaga.

Imorrn blir det lite extra skoj mellan repningarna. Jag ska på Metallica på sthlm stadion, en sista minutenbussresa som jag bara inte kunde motstå. Utförlig rapport på freda, hej så länge!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Då kanske man ska försöka att ta sig ner till Fäskekrogen på söndag då... ska se om jag får med mig den "tjocka" madonnan. :)

/matsa

8:42 AM

 
Blogger Knegarn said...

ja kom ner för fasen!

9:18 AM

 

Post a Comment

<< Home