Friday, April 20, 2007

Min dag

Varannan fredag, den fredan jag inte jobbar är MIN dag. Min alldeles egen dag när jag bestämmer ALLT. om man inte kommer på vad man ska göra en sådan dag så är det inte så noga, då kan man bara slappa. men oftast ser det ut så att man jag går upp när jag känner för det, kanske har en sånglektion inbokad, äter nåt gött, kanske hälsar på Peter, lyssnar på Spanarna i P1 (ja det programmet finns faktisk fortfarande) å lyssnar på en massa plattor. Visst låter det gött?

Denna fredag blev det såhär: Var på biblan, repade med Bo och Patrik, var på systemet, åt lunch på Dal Baffo (där Patrik jobbar), lyssnade på Spanarna i P1 (check!), städade och diskade, kollade på en Deep Purplevideo från 1972 och lyssnade på Pain of salvation. Å då e klockan bara 16!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hih.. alltid kul när du skriver. De ä bra dä... höhöhHÖ. ha en skön Fredag!

/Matsafan

4:06 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Jo mina vänerrrrrr...vi borde ha den där "kvällen" :) nån kväll snart tycker jag. Har en massa intressant DVD matrial också som vi kan skölja ner med några bärs. Nån dag som kan fungera.. Kristihimmelfärs kanske?...Ta med Bo också, han är väl också ett fan.
Matsa

10:42 AM

 

Post a Comment

<< Home