Wednesday, December 28, 2005

Årets...

jag tänkte egentligen vänta med årets...listan för håkan hellström släpper en ny skiva idag men den första är ju med så watt a fack. Det handlar ju mest om musik å så då va... Årets...jag kommer ju knappt ihåg vad som har passerat. Men judas priest släppte ju ny platta i början på året och jag har hört ett par låtar från den som var helt ok. Sen gjorde ju ark en grym konsert i teaterladan i huskvarna folkets park i mars... Fast Nine Inch Nails i Hultsfred i ösregn slår nog det mesta, ja det var årets konsert. Årets festival var dock Emmabodafestivalen, sämre band i år än 2004 men lika trevliga festivalkompisar. Årets besvikelse var också festivalrelaterad: inget Hovstock!!! Bra plattor 2005: Oasis, Stones (bitvis), SOAD, Håkan bråkan Hellström, Cardigans, David Sandström Jag har inte hört Alfs andra än men den är säkert grym Darkness nya var dock en besvikelse. 2-3 bra låtar bara. Och för lite tuffa låtar av typen get your hands off my woman MF... Som vanligt en massa bra JKPG-förmågor, t ex Barcelonagänget, Hellfueled, Amy Diamond, Amores Perros Vi stannar där så länge... jag kommer nog på mer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home